Szukaj

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić towar masz na to 14 dni od daty jego otrzymania. Aby to zrobić uprzedź nas wcześniej o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (formularz wysłany pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Należy go wydrukować, wypełnić wszystkie pola oraz podpisać, a następnie wysłać wraz ze zwracanym produktem.

->wzór formularza zwrotu/odstąpienia od umowy

Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów używania - towar musi zostać dostarczony w stanie niezmienionym i wysłany w sposób chroniący go przed zniszczeniem w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodanymi do zamówienia akcesoriami oraz potwierdzeniem zakupu (paragon lub faktura). W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt może nie zostać przyjęty. 

Nie pokrywamy kosztu wysyłki zwracanego towaru.

Produkt należy wysłać na poniższy adres:

50'store Katarzyna Similak

ul. Pułaskiego 6

95-100 Zgierz

Tel. 603-660-856

Po stwierdzeniu, że towar nie został uszkodzony i jest w stanie nienaruszonym, skontaktujemy się z Tobą pod podanym adresem email informując Cię o pozytywnym rozpatrzeniu odstąpienia od umowy oraz zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru wraz z oświadczeniem i potwierdzeniem zakupu. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

Jeżeli odrzucimy zwrot produktu, ze względu na jego uszkodzenie lub oznaki użytkowania, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o odrzuceniu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

REKLAMACJE

Przy odbiorze przesyłki od kuriera, dokładnie obejrzyj paczkę. Jeśli uległa uszkodzeniu w transporcie, należy nie przyjmować przesyłki oraz spisać protokół szkód wraz z kurierem (na protokole powinny znaleźć się m.in. takie informacje, jak: data i godzina dostawy oraz opis szkód). Spraw­dze­nie prze­syłki przy odbio­rze jest nie­zbęd­nym warun­kiem uwzględ­nie­nia ewen­tu­al­nych rosz­czeń z tytułu utraty lub uszko­dze­nia prze­syłki w trans­por­cie.

Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, należy wypełnić formularz reklamacji, a następnie wysłać go pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną do obsługi sklepu. W formularzu należy wypełnić wszystkie puste pola oraz go podpisać. Do niego należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura).

->wzór formularza reklamacji

Następnie, należy wysłać reklamowany produkt na podany poniżej adres:

50'store Katarzyna Similak

ul. Pułaskiego 6

95-100 Zgierz

Tel. 603-660-856

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Tobą poprzez email by powiadomić Cię o statusie reklamacji i naszych dalszych krokach.

Jeśli uznamy reklamację to w ciagu 7 dni roboczych wymienimy produkt wadliwy na produkt pełnowartościowy lub zwrócimy Ci równowartość ceny zakupionego produktu, jeśli jego wymiana nie będzie możliwa. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

Jeśli nie uznamy Twojej reklamacji, to w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany towar wraz z uzasadnieniem odmowy.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek “za pobraniem”. 

KONTAKT

W razie wątpliwości lub pytań, napisz do nas: studio@50store.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów